דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טוטם הגמל 

מאת    [ 26/11/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 5482 פעמים ]

גמל

 ובהו של הגמל (2-2.5 מטר) מרחיק אותו מאדמת המדבר החמה עצם שטוחה בתחתית בטנו מגוננת על בטנו מחום האדמה ומאפשרת לו לנוח ביציבות על האדמה הלוהטת. ריסיו הארוכים מגוננים על עיניו הגדולות מסופות החול, האבק ??וקרני השמש. לגמל מערכת עיכול מורכבת של שלוש קיבות נפרדות. הוא מסוגל לשתות למעלה ממאה ליטר?מים בפעם אחת, ולאחר שלגם, הוא מסוגל לשרוד ללא שתייה עד 17 יום בחום היוקד, תוך כדי ?סחיבת משאות כבדים שמשקלם עשוי להגיע עד 250 ק"ג. ייצור הגמלים היווה תעשייה חשובה של החברה הבדווית, על חשיבות הגמל תעיד העובדה שהגמלים אינם שווים בייחוסם (בדומה לסוסים). ייעודו ומידת אצילותו של הגמל נקבעים על פי גזעו ושימושו בחיי היום-יום. התנאי לאצילותו של הגמל הוא שיודעים את שושלתו במשך חמישה דורות.

אנשי הגמל

 אנשי הגמל ניחנו בסיבולת ובסבלנות .אתם תזכו לצדק אבל זה מסע שיש בו הרבה סבל, ורק אנשים שיש להם את הסובלנות הם אלו שיכולים להגיע לצדק.אתם מסוגלים לעמוד בתנאים קשים ובתלאות.הדרך שלכם בחיים מלווה בצעידה איטית,בטוחה ומתונה לעבר הגשמה מלאה בכל טוב. לוקח לכם זמן להבשיל ולהגיע להחלטות , אנשים מכבדים אתכם בגלל צניעותכם, כוחותיכם הייחודיים וחסינותכם  ויש לכם כוח נפשי רב, אתם מאוד חיוניים והרווח מכם הוא גדול למי שעובד אתכם. אתם תמיד מוכנים, גם אם יידרש מכם  אולי לבצע עבודה כלשהי של ימים עם מעט רענון .אתם אלופים בלשמר אנרגיה לזמנים קשים . אתם סבלניים ואינטליגנטיים למרות שלא תמיד המציאות קלה. לפעמים אתם נוטים להיות בלתי צפויים אבל תמיד שם לעזור לאלו שאבדו ונמצאים במצוקה . האינטואיציה היא חלק בלתי נפרד מהדרך שלכם  ולמעשה היא רק מתפתחת יותר כתוצאה מהמסע של חייכם.

שיעורים

 השיעור כאן הוא להתחזק ולהפוך להיות חסונים אולי זו השעה ללמוד לסמוך על האינטואיציה שלכם כהדרכה. בכל פעם שאתם חשים שהדרך קשה לכם, אל תשכחו שהיא מוסיפה לידע הבסיסי שלכם ומרחיבה את יכולתכם האינטואיטיבית. בסופו של דבר חשוב לשמוח על התהליך . המרחב של חייכם קורה לכם לראות את העבר האחר. כשאתם יודעים היכן אתם נמצאים, תוכלו למצוא את הדרך בכל רגע. לא תצטרכו לפחד מהלא ידוע או מכוחות השינוי. תלמדו לצעוד במסלול הנכון, ולא משנה מה יעלה בדרככם.חשוב מאוד לדאוג לאכול ארוחות מלאות ולשתות הרבה מים כי מי יודע מתי תהיה הפעם הבאה שתחנו לנוח.

מוזמנים לפילוסופיה אינדיאנית

בברכה

דורון אורסיאנו

 

דורון יליד חיפה, מתקשר מ -1997 כשיצר ביחד עם תמר את הספר "יואל מסר לאנשי האור".דורון השתלם בלימודי מוסיקה גם בבי"ס רימון,למד את שיטת הריפוי בצליל ותנועה.הוא יוצר, כותב ומלחין מוסיקה ושירה, וגם מבצע חלק מיצירותיו.למד פילוסופיה אינדיאנית, מלמד את לימודי הטוטם ומעגל הצבעים, למד את הקורסים של דהבן ואורין "התעוררות גוף האור" והינו מורה לשיטה.הוא מאסטר רייקי ולאחרונה למד פסיכוטרפיה בשיטת הקומי.זו שיטת ריפוי הנשענת על אוצר הפילוסופיה האינדיאנית. לדורון כישרון טבעי לתקשור והוא החל לתקשר באופן ספונטני לפני כ- 15 שנים. הוא מקבל אנשים לפגישה אישית ומשתמש באוצר הידע והניסיון שרכש ובהשראת    יואל ההדרכהוהנשרהלבן.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב